techtribe logo

Development agency voor cloud native applicaties

Mijn omgevingen header image Ezra

Mijn-omgeving

Diensten

Geef je gebruikers volledige controle

De voorkant gebruiksvriendelijk en intuĆÆtief, de achterkant is buitengewoon slim. Dat zijn de mijn-omgevingen van Techtribe. Wij helpen je met het automatiseren van bedrijfsprocessen, de ontsluiting van data vanuit je missiekritische systemen en het digitaliseren van de interacties met je klant, waardoor zij in controle zijn.

Beschermde portal

De belangrijkste feature van een mijn-omgeving is de inlogfunctionaliteit, omdat er doorgaans gebruikersspecifieke informatie binnen deze gesloten omgeving wordt weergegeven. De getoonde informatie komt uit back-office systemen die niet toegankelijk zijn voor klanten. Denk aan factuurgegevens, of verbruiksdata van een energieleverancier of mobiele telefoonprovider.

selfservice mijn omgevingen techtribe

Selfservice

Consumenten eisen gemak en snelle informatievoorziening. Door (zakelijke) klanten het gemak van een mijn omgeving te bieden zijn zij in staat op ieder moment van de dag, via elk device zelf hun gewenste informatie op te zoeken. Denk aan: orderstatus, communicatie, of abonnementsgegevens.Ā Het antwoord vinden op al hun vragen op elk moment, via alle devices.Ā Ā 

Optimaliseer je digitale strategie

De mijn omgeving is een interessante aanvulling op een digitale strategie. Door een dergelijke portal te lanceren ben je in staat klantprofielen op te bouwen en te verrijken. Een mijn omgeving laat niet alleen je klanten voor je werken, doordat zij zelf aanvragen kunnen doen, of persoonlijke informatie kunnen wijzigen, je bent ook in staat klanten persoonlijke aanbiedingen te doen. Hiermee wordt deze omgeving een extra verkoopkanaal.

B2C & B2B mijn omgevingen

Via een klantportaal of self-service portal geef je je klanten in een afgeschermde persoonlijke omgeving toegang tot hun informatie. Die informatie kunnen zij zelf beheren. Ook deel je er kennis, updates, offertes en meer. Die efficiƫnte communicatie levert jou kostenvoordelen op, maar ook een sterke klantrelatie. Dat geldt voor zowel B2C als B2B. Of dit nu leveranciers, zakelijke klanten, consumenten, patiƫnten of verzekerden zijn: een mijn omgeving ontzorgt en helpt je medewerkers, partners en klanten verder.

toekomstbestendige platforms techtribe

Voordelen van een mijn omgeving

  1. 01

    Waardevol inzicht

    Het aanbieden van een online portaal levert waardevolle informatie op. Deze data geeft inzicht waarmee je je dienstverlening kan verbeteren, nieuwe services kan ontwikkelen of beter kunt anticiperen op de markt waarin je actief bent.

  2. 02

    Backoffice integratie

    Onze developers integreren je volledige IT ecosysteem om te zorgen dat data en processen op de juiste manier aansluiten op je klantportaal. Dit doen we middels APIā€™s en microservices voor maximale onderhoudbaarheid.

  3. 03

    Betere klantrelatie

    Via de mijn-omgeving ben je op ieder gewenst moment in contact met je klant of leverancier en ben je in staat ze snel, al dan niet geautomatiseerd, te helpen of van informatie te voorzien.

Makerstreet collectief van agencies met digitale specialisten

Meer dan alleen portals

Wij zijn onderdeel van MakerStreet: een collectief van agencies met digitale specialisten. Onze collegaā€™s helpen je graag verder met de ontwikkeling van een app, UX, visual design of een van de vele andere specialismen.

Is je organisatie klaar voor een mijn omgeving?

Benieuwd hoe je jouw klanten optimaal kan bedienen met een mijn omgeving? Bel Daan op 06-43432930. Of stel je vraag in het contactformulier.